Monday, January 19, 2009

Madu Arab + Al Habbah As Sawda' - RM 55 & RM 62


IBU SEGALA PENAWAR MAKANAN KESIHATAN BERKHASIAT DAN BERNILAI TINGGI KUASA SEMBUH YANG MENAKJUBKAN.
YAKIN UBAT ADALAH IKHTIAR ALLAH TA'ALA SEBAGAI PENYEMBUHNYA


Al Habbah As Sawda' di kenali sebagai Al Baraka (Berkat) kerana Rasulullah S.A.W mengamalkannya dengan Madu, Habbah Sawda dan Kurma.

Merupakan sejenis antibiotik semulajadi yang cepat memberi dan tidak ada sebarang kesan sampingan. Oleh itu, Insyallah ianya mampu membantu mengubati batuk yang kronik, batuk kokol, selsema yang lama, lelah atau sesak nafas terutama asma.


Berdasarkan kajian moden, University Iskandariah (Mesir) pesakit lelah sembuh 78% setelah menggunakannya.

KAJIAN DAN KHASIAT

Natural Honey (Madu Asli)

Keistimewaan lebah telah di abdikan oleh Allah S.W.T di dalam Al Quran yang bermaksud
"Daripada perut lebah itu keluarlah minuman (Madu) yang bermacam-macam warnanya sebagai Penawar bagi manusia" (Al Nahl : 69)

Al Habbah As Sawda ( Black Seed)

i) Rasulullah S.A.W bersabda "Sesungguhnya pada Habbatus Sawda terdapat ubat bagi segala jenis penyakit kecuali maut"

ii) Kajian tokoh perubatan Ibnu Qayyum Al Jawziyyah dalam bukunya "U Medicine of The Prophet" penyakit yang melibatkan lelah, sistem pernafasan, sistem saraf, penghadaman dan merawat organ dalam badan serta mengatasi 50 jenis penyakit bertepatan hadis Rasulullah S.A.W

iii) Doktor terkenal Ibnu Sina di dalam kitab besarnya "Qanunfil Tibb" : Habbatus Sawda boleh melancarkan keluarnya darah haid wanita yang bermasalah. Ia juga bertindak sebagai bom bagi menghancurkan batu karang dalam buah pinggang. Caranya Habbatus Sawda dicampurkan madu lebah dan air panas lalu diminum untuk beberapa hari.

- Rasulullah S.A.W bersabda "Barang siapa yang menjilat madu 3 kali pagi dalam sebulan dia tidak akan diserang penyakit serius (Dalam Sebulan) - (Riwayat Hurairah)

- "Gunakanla Dua Penawar iaitu Al Quran dan Madu" - (Riwayat Abdullah Bin Ma'ud)

- "Sebaik-baik minuman adalah Madu"
  • Belahlah mulut anakmu yang baru lahir dengan Madu, Minyak Za'faran dan Kurma Ajwa.
  • Sesiapa yang ingin menjadi Al Hafiz dan fasih berkata-kata hendaklah mengamalkan Madu dan Minyak Za'faran. (Riwayat Saiyadina Ali R.A)
PAKAR PEMAKANAN KESIHATAN DAN ORANG ARAB PERNAH BERKATA SEANDAINYA KAMU TIDAK DAPAT MEMILIKI/MENIKMATI MADU HYDRAL MAUT (MADU YANG TERBAIK DAN TERMAHAL DI DUNIA 1 KG BERSAMAAN RM 1,300.00) MAKA, MEMADAI KAMU MENGAMALKAN HABBATUS SAWDA' + MADU ARAB + GAR GER BAGI MENGGANTIKAN / MENYAMAI KUALITI YANG SETARAF DENGANNYA.

Khasiat Madu:

Lelah, Asma, Paru-paru berair, Resdung, Batuk Kahak, Lendir, Demam, Perokok, Mencuci dada, jerawat, Darah kotor, Membuang angin, Penghadaman, Gastrik, Batu Karang, Ulser, Buasir, Jantung dan Limpa, Darah Tinggi, Kencing Manis, Sakit Sendi, Gaut, Menguatkan Antibodi dan Pinggang, Sejuk badan, Darah Rendah, Mengurangkan Kolestrol dan Lemak, Memulihkan Tenaga Segera dan untuk Ahli Sukan / Kerja Berat.

ISI KANDUNGAN

Mineral, Sulfur, Phosphorus, Phosphates, Zat Besi, Kalsium, Digestive, Enzim, Nigellone, Karbohidrat, Fat Protin, Vitamin A (Retinol) dan E (Tocopherols). Terdapat juga bahan untuk menentang virus dalam kuman serta kandungan yang lengkap dalam Al Habbatus As Sawda' membantu menguatkan sistem tubuh kita.

MINUMAN KESIHATAN SEISI KELUARGA, SUCI & BERKESAN
BEBAS DARI PERISA, PEWARNA DAN PENGAWET.

CARA MENGGUNAKANNYA :-

  • Sebaiknya diminum sebelum sarapan mengikut sukatan yang telah diberikan. Sekiranya tidak mampu menahan kemanisan madu tersebut dibolehkan diminum bersama air suam.
  • Proses pengambilan madu ini hendaklah menggunakan sudu plastik. Ini kerana sudu plastik tidak mengandungi bahan yang boleh menjejaskan sifat ketulenan semulajadi madu tersebut.
  • Sekiranya terdapat penggunaan ubat sampingan daripada doktor hendaklah dijarakkan masa pengambilan madu tersebut iaitu madu ini diminum 2 jam sebelum pengambilan ubat sampingan.
  • Kanak - kanak :- 1 sudu pagi dan 1 sudu malam (Minda, Antibodi, Lelah & Cacing)
  • Remaja :- 2 sudu pagi 2 sudu malam (Kitaran Haid, Keputihan, Senggugut, Darah Kotor)
  • Lelaki :- 2 sudu pagi dan 2 sudu malam (Masalah Ketegangan Zakar, Mati Pucuk, Buah Pinggang, Menambah Gel Sendi / Lutut dan Tenaga)
  • Wanita :- 3 sudu pagi dan 3 sudu malam (Membersihkan Usus, Sakit Puan/Rahim, Wanita selepas bersalin, Kemandulan, Keguguran, Cegah Barah)

PERINGATAN!

  • Wanita hamil dan menyusukan anak tidak dibenarkan minum.
  • Lelah, Perokok, Kahak, Batuk disarankan minum 3 sudu pagi dan 3 sudu malam.
BACA BISMILLAH DAN SELAWAT
JANGAN DILANGKAH KERANA PRODUK INI TELAH DI WAFA' (DOA)


Pembelian Produk Madu Arab + Al Habbah As Sawda' (Isipadu 400ml)

Harga Semenanjung = RM 55.00 (Free Delivery)

Harga Sabah / Sarawak = RM 62.00 (Free Delivery)




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails